12/6

Haha alltså dom här nattliga inläggen. När jag läser igenom dom så undrar kag ju nästan vad jag menar. Jag brukar aldrig läsa igenom innan jag postar dom. Därav lite underliga stavningar. Nå väl. Sånt är livet.
Nu är Martins moster Helena hos oss. Hon bjöd på korv och potatis. Jag har inte ätit potatis på ett tag så min mage lever sitt eget liv nu.
Har läst lite om att fasta. Funderar på att prova. Läste att det finns något som heter fruktfasta. Verkat väldigt bra. Tänker nog testa nån dag först för att se om jag klarar av det.

Imorgon ska jag, Otto och Helena hälsa på Martins mormor i Hallsberg. Kanske smiter jag in i min favvo butik då och köper nytt pukka te. För mitt är slut och är allt för gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0