14/6

Igår var en lyckans dag! Varför undrar du. Jo vi vart äntligen av med BMWn!! Och dessutom fick vi mer för den än vad vi väntat oss. Jätte skönt känns det. Så nu ska jag få en annan bil. En Skoda! Precis som jag vill. Känns bra att vi får välja själva utan att bli påverkade. Nu vet vi vad vi behöver och vill ha. Billigt och bra i längden oxå.
Vi hat hittat en på blocket som Martin ska ringa på idag. Jag har knappt kunnat sova för jag är så glad!

Idag är jag och Otto alltså lite isolerad här ute i ingenstans. Men det gör inget alls. Det är det värt. Lite tråkigt att jag skulle ha träffat Therese och Zakk idag. Och så var min plan att åka till Josefin. Men det får bli när jag har den andra bilen, kanske nästa vecka.
Känns i alla fall som en sten som lossnat. Vi kommer spara in så mycket pengar nu. Och det behövs verkligen.

Otto fick smaka potatis i förgår och igår. Han tyckte det var konstigt men åt med glädje. Han brås nog på mamma ;)


Kommentarer
Postat av: Suss

Här kan man snacka om talande mimik! Härligt att han gillar potatis - älskade Otto! Puss

2013-06-14 @ 23:34:47
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0