19/6

Jaha! Jag har nu lyckats med fruktfasta i 2 dagar. Och jag orkar inte idag med. Men ack så effektivt det är. Jag har inte hunnit väga mig ännu men igår, alltså efter en dag, så hade jag tappat -1,2kg! Helt otroligt!
Dock är energin på noll och det krävs att ha något att göra. Igår var jag med min mamma så då vet jag att det går bra. Hade en svacka och vet att mamma kan hjälpa mig igenom den. Vilket hon såklart oxå gjorde :). Tack för det min mamma!! ❤
Men som sagt idag blir det en paus. Har inte heller något in planerat så då är det helt omöjligt att inte fokusera på mat.
Hur som så ska jag köra dethär lite då och då för det är ju väldigt effektivt. Kanske klarar jag fler dagar nästa gång.

Snart är det midsommar. Jag och Martin hade först planer på att hitta på något midsommar firande. Dvs leta efter en stång och typ ta med picknick. Jag vet att jag och Bettan pratat om det med. Men igår så kände både jag och Martin att det är ju faktiskt sista året då vi verkligen kan skita i det så vi gör det :). Jag gillar ju normalt inte högtider (förutom jul med mamma) så det gäller ju att passa på när man kommer undan. För sen ska Otto minsann få underbar minnen till alla sådana högtider.

Ingen bil ännu men det kommer väl.


Kommentarer
Postat av: Suss

Vad är det för kamera du har i telefonen?
Nu har jag kollat i spegeln och sån där konstig hals och kind har jag faktiskt inte på riktigt! TACK och LOV! Det ser ju ut som jag har fläcktyfus!
Tur att Otto är den man fokuserar på när vi är på samma bild. Det är underbart att ni bor så nära, för det syns verkligen att jag njuter av att snosa på honom! KRAM

2013-06-20 @ 08:53:24
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0