23/6

Här sitter jag på sängkanten och glor. Otto verkar inte ha några planer på att somna om inatt. Nej just nu måste det grejas med täcket, kanske lite med foten, ta ut nappen och vända den för att sedan inte lyckas vända den rätt igen och bli irriterad över det, Sparka på täcket osv osv. Mysigt för mig.....

Fruktfastan höll i två dagar= -2,3kg! Helt ok. Ska köra två eller tre dagar nu varje vecka tänker jag. I alla fall så långt jag orkar. Sen kanske när jag börjar jobba mina två dagrar i veckan att jag kan försöka då. Borde ju funka. Målet är ju att klara att fasta helt en till två dagar i veckan. Jag är alldeles snart på mitt första delmål och ska verkligen ta i nu sista 3 veckorna innan jag måste ha nått dit. Tror jag ska lägga till morgonpromenad innan frukost.

Midsommar spenderades på ett traditionellt vis i vår familj.
In med hundar och nu även Otto i bilen. Packa picknick korg och dra iväg och bada. Älskar det. Himla mysigt! Bästa sättet att fira midsommar på. Vårt 3e år vi firar så. Förmodligen vårt sista år vi firar så. Men det gör inget.
När Martin går på semester om en vecka(!!!) så blir det med av badandet.

Längtar!


Kommentarer
Postat av: Suss

UNDERBAR midsommarfest med familjen - och då ingår hundarna så klart. Varför inte nästa år? Är det något jag inte vet???? Mysigt med vattenmelonätande hundar! KRAM

2013-06-23 @ 18:13:15
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0