26/6

Otto piggande till idag med efter maten och det gjorde jag med. Får se vem som somnar först av oss. Det brukar vara han men man vet aldrig.
Det är så varmt så det är svårt att sova. Nu regnar det i alla fall och båda fönstren är öppna så det borde väl svalna snart.

Igår var jag och Otto med Zakk och Therese 😊 jag tycker så mycket om dom. Vi hade jätte kul. Först gick vi ut med hennes hundar och sen prata vi en massa och därefter gick vi och handla på Willys innan jag for hem. En alldeles lagom dag.

Idag är tanken att jag ska till Madde men det beror lite på hur mycket sömn Otto tycker jag ska ha ;).
Men förhoppningsvis går det bra.
Nu började han dock prata för sig själv borta i sin säng...det bådar inte för att han tänkt sova snart.

Vagnen är i alla fall nu beställd. Det blev en svart brio smile. Känns lite nervöst innan den kommer men det bör förmodligen jätte bra. Eller ja, nu måste det bli bra för nu är den ju köpt. Men det tror jag.
Hoppas den kommer redan imorgon!em det kanske är att ta i.
Nån dag till får jag nog vänta.


Kommentarer
Postat av: Suss

De är så söta båda små killarna att jag inte kanse mig mätt. De ser ut som de kusiner de är....KRAM

2013-06-29 @ 23:17:35
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0