27/6

Det blev en hemma dag igår. Soc Max 3 timmar den natten. Fattar inte vad det var med Otto. Det spö regnade men det gjorde inget så vi tog en promenad och tog det vääääääldigt lugnt.
Har lite ont i halsen.

Inatt har Otto fått sova i vår säng från det att han vakna. Mest för att jag har så trött så jag somna om när medan han åt.
Nu är han dock vaken och verkar inte trätt men det brukar ge sig.

Ingen vagn igår. Kanske idag?! Hoppas.

Jag och Therese och kids skulle på baby café idag. Men eftersom jag har ont i halsen blir det inget.

Igår provade Otto att äta gröt. Han provade även banan, mango, druva och smör(fast det har han prövat förut). Han älskar mat och vart arg när han inte fick mer. Så idag ska han nog få lite gröt igen.

Snart är denhär veckan slut och då börjar äntligen Martins semester!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0