30/6

Otto åt två gånger igår kväll så idag sov han till kl 04 och ja, sen när jag väl var påväg att somna om så ville Babusjka ut. Nu är jag pigg. Typiskt. Kl är bara 04.48.

Igår var vi i Åsbro. Svärisarna bjussa på fika på ett fick som hette Rönne kapell. Kan varmt rekommendera. Om nån hittar dit. Väldigt mysigt och gott fika.
Det regna dock och då var det lite kallt där inne. Efter det åkte vi till hem till svärisarna ett tag sen for vi hem.
Dagen gick fort.

Igen vagn föresten. Mailade och frågade om jag kanske hade lämnat fel mobilnr. Det hade jag inte men dom skrev att det blivit lite försenat så den skulle komma i början på nästa vecka..jaja det får väl gå.

Tack min mamma för att du sponsrar oss till vagnen! <3

Idag ska vi inte göra så mycket. Ev marieberg eller naturenshus. Vi får se.

Har inte så mycket att skriva.
Nästa vecka är det fruktfasta som gäller. Men jag är tveksam till att jag klarar 5 dagar. Kanske varannan dag räcker. Får se. Envisheten kanske måste sätta in. Har hittills tappat 7 kilo. Det går framåt!
Men mycket vill ha mer.


Det är jätte mycket dimma ute. Tog en bild just.


Haha just ja hittade den här roliga hos svärisarna. Det är min man det Martin Ström :)


Kommentarer
Postat av: Suss

Kära du, jag håller med din man till 100. Han tycker säkert likadant än idag? KRAM!

2013-06-30 @ 22:43:41
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0