4/6

Igår var en väldigt rolig dag. Jag fick ett sms av min gamla gode vän Josefin. Hon tyckte jag skulle komma och kolla på kläder till Otto. Jag hade själv tänkt höra av mig till henne så det var roligt tyckte jag.

Jag lastade in hundar och barnet i bilen och så bar det av.
När vi kom dit mötes vi av en skrattande Majja och en stor Viggo! Det var så länge sen jag såg dom. Så himla söta dom var. Viggo stal mitt hjärta helt. Och Majja charmade en totalt med sitt kramande och leende. Himla rolig dag. Tiden bara sprang iväg.

Nu ligger jag och lyssnar på en pigg liten Otto i sin säng. Han vaknade och hade ont i magen. Men efter lite gasutsläpps hjälp så vart det bättre men oj vad pigg han vart istället.
Hoppas han somnar snart.

Tänkte försöka fara till Josefin nån mer gång i veckan. Hade så himla kul. Förutom att Otto var lite svår i starten men sån är han ju jämt.

Tog tyvärr inga kort. :/


Kommentarer
Postat av: Suss

Bor inte de ganska nära din mamma? Undrar hon!

2013-06-05 @ 19:54:45
URL: http://leontina.blogg.se
Postat av: Josefin

Ja!!! Kom kom kom :)

2013-06-05 @ 20:00:41
URL: http://www.starich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0