10/3

Joho idag är sista dagen innan lchf. Måste ha en påskmust idag!
Jag ska vägas, mätas och fotas idag. Något jag inte kommer tycka är speciellt kul men allt ska dokumenteras väl. Tänker även skriva i en liten dagbok varje dag. Kan tänka mig att det kommet stå många fula ord i den första två veckorna.

Om 7 dagar(!!!) kommer min absolut bästa och äldsta vän i hela världen hit. Hon är mer som en syster. Vi har känns varandra i sisådär 26 år tror jag. Jag längtar så efter henne och att hon ska få träffa min Otto.
Försöker hitta på lite aktiviteter tills honom kommer men det går segt. Vi lär ändå bara njuta av att kunna prata oavbrutet, hiva i oss te och gå långa promenader. Tur jag får äta goda ostar och ölkorv så vi kan ha lite mys oxå.
Åh det ska bli ljuvligt.
Sen när hon åkt så går det en vecka så kommer bror med familj hit!
Även detta är ett efterlängtat besök.
Majken hans dotter är snart två år(!) vad hände liksom. Pratar oavbrutet. Och längtar efter lilla okko som hon kallar honom. Fasters lilla godbit! Sen går det ungefär ytligare 2 veckor så kommet Martina och hennes man! Livet leker!!

Så just nu har jag mycket att se fram emot.
Och på måndag ska jag (äntligen) få hänga med Bettan. Jag är ju så dålig på det där med födelsedagar så hon ska då sin present nu. Egentligen skulle hon fått den i torsdags. Men jag kunde inte ses få som bestämt. Så på måndag blir det. Vi har ev pratat om att försöka lokalisera oss till granhammar för att köpa ostar och jag ett ljuvligt fårskin till soffan. Dit ska jag nog med Jeanette oxå föresten.

Igår la jag och Martin ut BMWn på blocket. Nån som vill köpa?!
Jag la ut vårt gamla soffbord oxå och så ska jag lägga ut soffbordet vi har nu. Det är helt enkelt för stort och klumpigt även om jag gillar det. Det är gjort av återvunnet trä och är som en stor kista.

Nä kanske ska försöka sova nån timme till. Är fortfarande lite förkyld. Men det är bra mycket bättre efter alla mina huskurer.


Men tips på roliga aktiviteter när Jeanette kommer kanske mina 3-4 läsare har? (haha)



Kommentarer
Postat av: Josefin

Men guuuuuuud vilken söt bild. Vi måste ses snart så jag får träffa Otto, å dig oxå ;)

2013-03-10 @ 19:53:00
URL: http://www.starich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0