12/3

Igår var jag och Otto med Bettan en stund. Vi var på mio för att kolla ett soffbord jag ville ha. Men det var lite lågt...tror jag... Och på stadium outletten. Där köpte jag ett par badbyxor till Otto, han ska ju börja babysim tids nog. Och ett pannband till mig skälv. Hittade skor jag ville ha med men beslöt mig för att jag var för fattig för det :(
Fina var dom i alla fall.
Sen blev Bettan hungrig så hon fick åka hem, för äta ute är kört för mig nu.
Eller det går ju men känns liksom lite sådär.
Jag åkte hem för att äta med. Men allt tar ju lite längre tid nu mera med en liten Otto. Men till sist så.
Sen vart det promenad. Och hem och fixa mat. Idag vart det lax och blomkåls mos. Helt ok. Jag gjorde chockad Moss till efterrätt. Sjukt gott! Känns bra att ja lite godsaker att se fram emot.

Imorgon har vi inget speciellt vi ska göra. Promenad och kanske städa lite? Vi får se. Skönt i alla fall.
Lchf funkar nog bra för mig. Men det vet jag ju på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0