16/3

Igår var jag, Otto och mamma i granhammar. Det var otroligt länge sen jag var där. Säkert 5 år sen om inte mer. Jag och Bettan har pratat om att åka dit men det har än så länge blivit uppskjutet.
Men efter att ha varit där idag kan jag ju säga att vi lär ju ska dit snart! Så mysigt där. Och hur trevliga är dom inte.
Först köpte vi massa ostar. Sjukt gott. Vi fick smak av innan, det tycker jag är lyxigt. Så det vart en hel del kan man säga. Jag ville ha tills bästa bästa Jeanette kommer. Vilket är imorgon!!!! Jag dör nästan av glädje när jag tänker på att vi snart ses! Bubblar liksom över.
I alla fall gick vi för att kolla på fårskin sen. Och herregud så fina! Jag vart bara tvungen att ha ett av dom. Så nu pryder det soffan! Är så nöjd. Skulle inte må dåligt av att ha några fårskinskuddar oxå. Men det blir ett senare projekt.
Otto sov i bärselen hela tiden. Jätte skönt. Bärsele is the shit! Så smidigt att slippa köra runt med vagnen och ta plats och inte komma fram.

Idag ska jag, Otto och Martin till Martins moster Marianne. Jag ska göra mat och har bakat efterrätt för att inte behöva fuska med lchf. Känns bra. På söndag är det vägning och mätning. Även om jag betvivlar att något hänt på koppen. Men jävlar vad skillnad jag känner. Är pigg och peppad. Mår bra och är inte "svullen" över magen som jag lätt blir.

Nä nu sover barnet....fast det har jan gjort ett tag.
Idag älskar jag livet och allt där till lite extra. Så kul att träffa mamma. Vi gör alltid nått roligt! :)


Kommentarer
Postat av: Suss

Tack mitt älskade barn, jag njuter också till 100% av varje gång vi ses. SÅÅÅÅÅ lyxigt att ha dig inom 20 minuters avstånd med bilen. Klart vi ska till Granhammar igen, hur skulle vi kunna låta bli? Jag har också bloggat, men det kommer imorgon.

2013-03-16 @ 16:38:37
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0