17/3

Idag är dagen D!!!
Jag längtar ihjäl mig nästan. Om några(ganska många) timmar kommer Jeanette!! Jag är så glad. Det här är en av dom bästa tidpunkterna på året.
Vi ses bara Max två gånger om året som jag tror jag skrev förut. Men pratar i telefon nästan varje dag. Om vi ändå bodde närmar varann. Ingen känner mig som hon gör. Och ingen känner henne som jag gör. Vi vet nog allt om varann. Vi har identisk humor! Vi är helt olika varann och har långt ifrån samma stil. Men ingen förstår mig som hon.
Och nu ska hon dessutom träffa min son! Vilket känns helt sjukt underbart. Min älskade Otto ska få träffa en av som viktigaste personerna i mitt liv. Jag kommer säkert blogga på nätterna. Och möjligen instagrama men annars kommer jag inte vara kontaktbar. Så ta inte illa upp om jag inte svarar på sms och telefonsamtal. All tid med Jeanette är dyrbar och får inte gå till spillo!

Ja det var det.
Imorgon är det föresten invigning och mätning. Sjukt nervös. Måtte nått ha hänt. Annars blir det svårt att motivera sig...


Kommentarer
Postat av: Suss

Men jag då, hon är väl min också, om än inte lika mycket. Min extradotter, kom ihåg det!!!!! Tisdag em kanske? Kan det funka? KRAM till er båda "små tjejerna!"

2013-03-17 @ 14:26:29
URL: http://leontina.blogg.se
Postat av: Bettan

Ta vara på tiden :) vet hur det är när man sällsn hinner ses! Även om avståndet till sthlm inte går att tala om i jämförelse! Kram

2013-03-17 @ 16:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0