2/3-3/3

Men sov unge. Så kändes de nyss och nu sover ungen. Tur.
Han är dock lite förkyld så det är korta stunder. Men men. Nu sover han i alla fall så det är ju nått att glädjas åt :).

Idag har vi varit hos min mamma hela dagen typ. Eller vi tog en promenad först och sen drog vi dit. Där blev vi matade med ost paj och stor muffins. Tack för det min mamma :)
Jäkla gott var det.

Jag har tjatat till mig att Otto ska få en "overall" jag spanat in på PoP. Ja jag vet. Onödigt dyrt. Men deras kvalla är oslagbar och alltid med smarta lösningar. Jag vill dessutom ha en så jag kan ha honom ute i bärsele.
Nu har som sagt Martin tröttnat på att lyssna på alla mina 700 argument varför vi ska ha just Den overallen så imorgon blir den Ottos. Så vida den ryms i bärselen.
Jag ska dessutom köpa mig ett par jeans. Jag tillhör ju inte dom gravida som bara gick upp vätska och barn. Nej nej. Min figur är inte återställd så jag behöver ett par nya jeans. Dom jag vill ha finns dock inte på hm marieberg så jag måste masa mig in till stan och hitta dom. Drygt. Får se när det blir.

Nä nu verkar plutt ha lugnat sig. Kanske jag med kan göra då..............

Och till dig Bettan. Klart body buttret är slut. Det var ju en liten burk en sån förbrukar jag på 2 veckor kära du. Jag smörjer ju inte bara ett finger ;)

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0