23/3

Så var helgen här. Veckorna springer förbi.

På torsdag kommer bror med familj ner! Ska bli super kul. Vi ses ju verkligen aldrig. Lilla Majken är inte så lilla längre hon pratar för fullt och säger "min lilla Otto" haha. Kanske blir det en sväng på lek och bus landet. Något jag fasar för men vad gör man inte för den lilla gullungen!

Bror min säger att vi ska ha ett påskbord värre än julbordet! Oj! Då blir det liiiiite fusk i lchf. Men jag ska promenera som aldrig förr i veckan så blir det nog bra.

Imorgon ska vi till toys r us. Jag och Martin ska ge Majken en present. Tror dock kanske inte att hennes föräldrar uppskattar det vi tänkt ge. Vi får se.


Kommentarer
Postat av: Bettan

Fin Otto! :) buslandet är ju superkul! Älskar att hoppa studsmatta!

2013-03-23 @ 13:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0