24/3

Igår vart en mysig lördag. Bra familjen. Ibland behövs dom dagarna med. Martins mamma och styvpappa ville komma hit, men vi kände att vi behövde vara bara vi ett tag. Så vi ska dit idag.

Köpte en rolig hamster som kan prata till Majken. Den upprepar det man säger till den. Men nu vette fan om den verkligen var så passande. Kanske var det mest jag och Martin som tyckte ett var kul?! Svårt det där.

Imorgon är det mät och väg dags. Känns lite sådär. Är orolig att det kommer vara plus på vågen. Kommet ta emot då. Men det känns som om jag omöjligt kan ha gått ner. Håller ändå tummarna. Jag vill så gärna. Dessa mamma kilon som dom så vackert kallas. Jag önskar jag med var en av dom där som bara vips var smal. Men jävlar vad jag får kämpa.

Gnäll gnäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0