25/3

Jo men visst hade min diet spårat ur. Jag har gått upp ett helt kilo. Och det finns ingen än mig själv att skylla. Nu är det stenhårt fram till fredag då bror med familj är här! Gissa om jag längtar!
Jag skrev ju att jag köpt en hamster eller ett marsvin kanske det var som härmar det man säger, till Majken. Men den kändes inte helt hundra. Nu har jag bytt det mot en traktor med ett släp med djur på som låter. Tror det blir roligare och lättare för henne att förstå.

Imorgon MÅSTE jag ringa försäkringskassan. Det har varit omöjligt att komma fram dör varje kväll. Och bu är jag rädd att vi inte får några pengar där ifrån. Blir inte kul om så är fallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0