26/3

Igår ville inte Otto somna. Han vAr helt enkelt för pigg. Kan det vara allt te i alla fall?! Nä jag tror inte det. Men han hat haft väldigt ont i magen i 2 dagar nu. Jätte jobbigt. Jag masserar och masserar. Stryker och vaggar. Men inget hjälper. Nu sover han i alla fall.
Jag tror han håller på att skaffa sig nya vanor bara.

Igår vart jag tvungen att ge mig och till marieberg. Bettan hängde på för hon skulle köpa flyttlådor. Jag skulle köps påskpyssel. Min bror vill ju till det hemska lek och buslandet. Men min plan är att försöka styra av det och få alla att pyssla hemma istället. Får se om jag lyckas. Nu är det köpt i alla fall vilket är en start. Men det var varken lätt eller billigt. Hade lust att köpa fingerfärg med. Men det skippa jag. Borde jag ha köpt det?!

Försäkringskassan och jag är ovänner. Det går inte att få tag på dom. Jag har ringt varje dag i 4 dagar ovh alla utom en har dom sagt att det varit över överbelastning och att jag ska försöka senare. Den gången det gick att komma fram (igår) så var jag på plats 567 i kön. När jag efter 28min kom till plats 12 i kön så blev jag bortkopplad. Det var då vi vart osams. Även om inte försäkringskassan vet det. Det verkar inte som om jag får nån föräldrarpenning den här månaden....inte bra. Men vad gör man?!
Ska försöka ringa imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0