28/3

Skriver dagtid. Inte så vanligt.
Imorgon är dom här! Bror med familj. Ska bli så kul. Hoppas tiden inte går för fort bara. Den gör ju alltid det när dom är här känns det som. Jag har gjort en tjälknöl som vi ska äta imorgon. Eftersom mamma är i rom och oxå kommer hem idag tänkte jag försöka underlätta.

Idag har jag gått en jäääätte lång promenad. Jag gick en lite annorlunda väg för jag skulle post några brev. Och Jesus vad jag fick trampa på. Det var knappt nån väg och på sin ställen lite halv djup lera. Ingen vagn väg kan man väl säga. Men nu tappa jag väl några extra kalorier jag kan äta upp till påsk.
För äta är ju nått som vi kommer göra. Mycket. Jag har varit hård den här veckan och det känns att det gjort skillnad.

Hoppas Martin kommer hem snart. Han skulle fixa nått med bilen och sen kommer hans föräldrar och bror och moster. Och innan dess behövs det dammsugas och jag vill dusch. Att ha en Leonberger på våren och hösten brukar synas inomhus. Dom ska dessutom ta med hundarna sen för att vi inte ska behöva åka hem så ofta. Bror är ju allergisk och jag vill inte att dom ska sitta här själva hela dagen. Jag skulle behöva sova en sväng med. Men det är nog bara att glömma. Men det brukar gå så bra ändå!

Nä kanske ska passa på att vila lite nu medan plutt Otto sover.


Kommentarer
Postat av: Suss

Tack mitt älskade barn för den tjälknölen. Det hjälpte verkligen till. Hu så trött jag var, men det är jag nu också, så jag kanske borde lägga mig. Snart är klockan 23. KRAM

2013-04-10 @ 22:26:19
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0