30/3

Påsk! Jag gillar påsk. Den är lagom lugn och lagom med press. Man hänger mest bara.

Nu är i alla fall bror med familj här. Så himla kul! Majken har blivit sjukt stor och är socker söt...men det visste jag redan. Hon har gigantiska ögon och kan bog charma sig till vad som helst!
Lek och buslandet slapp vi undan. Så jävla skönt! Imorgon är det pyssel och hopp i vattenpölar som ska göras. Det blir nog bra.
Vägde och mätte igår för att se hur pass jag ligger till inför påsken. Och nu har jag gått ner igen. Har ju en liten bot att komma ner så att säga. Så nu under påsken undviker jag godis och kolhydrater. Men påskmust kommer jag inte undvika. Så fick jag dessutom en torkad renkötts bog av bror! Den är ju lchf som tur är för helvete så gott det är!!! Dog lite av glädje.
Dessvärre känns det som om jag fått mjölkstockning igen. Så tråkigt :(. Hoppas jag lyckas massera bort den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0