5/3

Otto verkar som sagt må bättre. Kan väger förresten hela 5kg nu(!) vad hände???!

Tyvärr är jag förkyld. Har sån där retande känsla i halsen. Sjukt jobbigt. Gör ont när jag svälter och som sagt jag är ingen trevlig person när jag blir sjuk.
Och imorgon kommer Madde. Och på onsdag Bettan med systerdotter och Jossan ville med komma.
Jag vill ha alla dessa besök så jag ska verkligen försöka att inte ställa in. Men blir det värre är det ingen idé. Så nu håller jag tummar och tår för att det mirakulöst är borta när jag vaknar imorgon.

Fick för övrigt sms av Madde att hon hört på radion att dom varnar för vargarna och uppmanar i örebro län att man ska hålla tamdjur inne och bara vistas ute om man måste(?!). Vargen (som troligen är samma)tagit får på tre olika ställen är dessutom onaturligt orädd för människor....!

Så det var slutet för att kunna släppa it hundarna som jag normalt gör. Bara öppnar dörren så slår Puka med tassen på dörren när hon vill in. Och Babusjka väntar vid glaset så jag ser henne.
Så imorgon blir skit jobbigt. Ingen promenad men inte låta hundarna vara ute själva. Alltså klä på mig och Otto varje gång dom ska ut. Tacka fan för bärsele. Puka kommer bli ledsen för hon inte får springa in och ut som hon vill :/.
Nå ja. Huvudsaken dom är trygga. Inhet får hända nån i min familj!


Kommentarer
Postat av: Bettan

De sa det på Tvärsnytt också!

Hoppas verkligen du blir bättre! Vill så gärna träffa er :)

2013-03-05 @ 08:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0