9/3

Förkyld och ta hand om ett barn är ju lätt spillrans nytt.
Jag kan alltså inte gnälla för det är inte mest synd om mig. Och även om det var så är det skit samma så nu kör vi liksom. Det är dock bättre.
Igår tillbringade vi dagen, inte med att vila som sig bör, utan med att åka runt till bilhandlare för att försöka få en hyfsad deal på BMWn. Det gick (som förväntat) åt helvete.
Det är en tonårs bil som bilhandlare ser svår att kränga. Men vi har fått nått förslag vi är halv intresserade av.

Otto ligger här vaken bredvid mig och är inte alls på humör för att sova. Inte skrikig eller så. Utan glad och pigg. Snäppet bättre än pigg och arg/över trött, men ingen höjdare för sover gör han ju ändå inte.
Skitsamma. Han kan vara sjuka mammas sällis :)

Måndag närmar sig. Dvs min lchf start.
Så jag frossar i läsk och kolhydrater.
Kommer sakna läsk, det är min drog.
Fast det står överallt att det inte kommer kännas så när man väl fått ur "giftet" ur kroppen. Hoppas det.
Idag hade jag för fösta gången på typ 7 månader på mig ett par vanliga jeans!
Jävlar så sjukt mycket snyggare jag kände mig!
Men några storlekar mindre skulle inte jag må dåligt av. Och snart blir det så! Kämpa kämpa.

Mina icke gravid jeans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0