16/5

Igår var jag hos Bettan och hängde. Jossan var med där. Det var en trevlig dag. Bettan hade bakat goda små blåbärsmuffin. Jag kunde inte motstå!! Har jag problem eller?! Jag skulle ju inte äta mer fika i veckorna. Jag har verkligen noll karaktär när det kommer till mat. Men jaja nu är det gjort. Jag hoppas det inte gör att jag går upp något utan mer att jag står still i såna fall. Jag har ju stadigt gått ner nu och jag vill verkligen bli av med dom här extra kilona nu! Gjorde plankan gånget 2 igår och lite mer övningar. Promenerade raskt i 5km (hann inte gå den längre rundan).
Magen är bättre men det kan ha att göra med att jag äter så lite som möjligt. Det är i alla fall skönt att jag inte får så ont.
Imorgon ska jag egentligen träffa Jessica och hennes valp. Men vi får se hur det blir med det. Otto har varit så grinig så det kan vara skönt att ha en dag utan måsten med bara han och jag.
På fredag hoppas jag att jag får hänga med min mamma! Men det tror jag.
Helgen vill jag bara ta det lugnt med familjen. Måste väl klippa gräset oxå. Kanske ska göra en tjälknöl tills dess? Eller det är nog grillen som gäller?

Nä usch vad trött jag är.
God natt.

(Eftersom det inte gick att ladda upp inatt får det bli nu....)


Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag åt ju fem muffins! Plus den jag åt innan ni kom! Kanske dumt av mig att baka muffins men jag trodde ju barnen skulle komma!
Nästa gång blir det bara te, kanske en melonbit. En!

2013-05-16 @ 16:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0