18/5

Jag har fått så otroligt svårt att somna om efter att Otto ätit. Sjukt irriterande. Han vakna kl 01.00. Och somna kl 01.20. Nu är kl.02.48 för att vara exakt. Och här ligger jag klarvaken!
Jag har dessutom börjat spela candy crush, vansinnigt roligt och omöjligt att sluta med, vilket inte gör mig tröttare.
Jaja sömnen brukar ju komna igen bara att vänta ut.

Nu på kvällarna efter att vi lagt Otto brukar jag längta tills nästa dag för att då får jag äntligen vara med Otto igen. Men när jag är vaken halva nätterna tar det ju så lång tid tills nästa dag!

Hopps det här vänder snart. Eller ännu bättre. Hoppas Otto börjar sova hela nätter snart så kan jag säkert sova.


Kommentarer
Postat av: Suss

Candy Crush är som värsta giftet! Jag är likadan och helfrustrerad när jag inte kommer vidare. Är vi släkt eller????

2013-05-24 @ 19:25:29
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0