25/5

Babycafet var sådär som jag trodde. Men det är himla kul att va med Therese och Zakk. Alla barn verkligen älskar henne. Hon är så rolig. Både för stora och små. Och hon är nog den snällaste människan på jorden. Vill alla väl. Så utan henne skulle jag nog skita i det där cafet. Satt lite med dom från våran föräldragrupp som vi träffat en gång. Det var en dålig idé. Så tråkiga människor. Och inte så trevliga. En tjej var ok. Dom andra var bara dryga.
Vi ska dit nästa torsdag med...

Igår kom Camilla hit. Gud så roligt vi hade. Otto var super gnällig. Men det gjorde inget. Lite drygt är det ju nät han är sån. Men det är ju inte så mycket att göra åt det.
Vi for till Hallsberg för att köpa bröllopspresent till Martin. Och Camilla bjöd på fika :). Det var jätte kul. På vägen hem tänkte jag att vi skulle ta en närmare väg en motorvägen. Det skulle vi inte ha gjort. Camilla sa att dom hade kört mot sakab hela tiden. Jaha då gör vi de. Eftersom jag har noll lokalsinne så lyssnar jag oftast på andra. Det skulle jag inte ha gjort! För vips så var vi vilse. Och vips så var vi i ODENSBACKEN?! Jaha?!! Jaja det blir ju som en vanlig fredag då jag är med mamma sa jag. Som tur var hade Otto otroligt nog somnat i bilen( han gör sällan det). Väl hemma skrattade vi lite till och sen var Camilla tvungen att åka. Kändes jätte tråkigt. Men men. Vi bestämde att om jag slutat amma ska jag åka dit i augusti. Skulle vara så kul. Samtidigt som det nog är lite jobbigt att åka bort över en helg utan Otto?! Men jag behöver kanske det. Vi får se hur jag ligger till penga mässigt. Jag är ju inte sten rik kan man ju säga.

Idag ska vi fira våran bröllopsdag. Den är egentligen på tisdag men det blir mysigare att fira en hel dag.
Vi ska äta tjälknöl med potatisgratäng och rabarberpaj till efterrätt.
Hoppas verkligen myggen lugnar sig snart. För jag klarar dom så dåligt. Får nästan panik. Det är på tok för många.

Just ja. Vi ska köpa bär buskar imorgon oxå.
Bäst jag sover vidare. Otto somna för länge sen. God natt.


Kommentarer
Postat av: Bettan

Då kan vi ju pricka in en helg och åka tillsammans till Stockholm! Det är ju roligare med sällskap :)

2013-05-25 @ 07:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0