3/5

Igår var jag hos Ida. Det behövdes verkligen. Jag blir alltid på så bra humör när jag träffar henne. Synd bara det inte blir oftare. Men nu mera räcker inte tiden till helt enkelt. Otto somna precis om. Det går fort nu!
För bara nån månad sen tog det alltid en timme innan han somna om. Nu tar det oftast knappt 20 min.
Han har börjat undersöka saker med händerna oxå. Jätte roligt är det. Han greppar(så gott han kan) och koncentrerar sig så han dreglar haha.

Idag blev det inte träffa mamma som vi brukar på fredagar. Hon skulle till Hallsberg. Så jag och Otto ska till Bettan och se hur hon bor. Blir ingen lång stund för jag har lite här hemma jag behöver fixa med. Men en stund i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0