8/5

Åhhhh vad less jag är!!!!
Har fått problem med magen igen. Eller rättare sagt. Det gick aldrig över sist. Idag blir det vårdcentralen.
Det som stör mig mest är att dom hela tiden säger, när jag frågar läkare och sjuksystrar, att det inte alls bör gå över till Otto. Ändå vaknar han hela tiden nu på nätterna och gråter över att han har ont i magen. Får verkligen förklara mer ordentligt för dom imorgon för han ska verkligen inte ha ont!

Nu ligger han här bredvid och verkar inte speciellt trött längre. Kanske för jag spenderar nästan en timme åt magmassage....

Jaja sånt är livet nu mera. Håll tummarna att dom kan hjälpa oss idag!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas du får bra hjälp nu, stå på dig!!
Å du, hur söt är inte din lille Otto! Döööör ju :)

2013-05-08 @ 06:47:00
URL: http://www.starich.blogg.se
Postat av: Suss

Älskar dig mitt kära barnbarn! Mormors älskling och stolthet! Jag kan också massera!!!!! Puss

2013-05-11 @ 22:45:31
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0