16/4

Nu har tiden sprungit ifrån mig igen. 

Vi börjar vid att jag, Otto och Bettan for ut till Madde för att hälsa på och klappa på lamm. 

När vi kom så rymde ett tamt litet svart lamm som flaskmatas. Det kom glatt skuttandes mot oss. Jag släppte ber en ovetandes Otto på marken för att han skulle få glädjen att hälsa på det lilla söta lammet. När Otto får syn på lammet förvrids hans söta lilla ansikte i nån typ panik och han gallskriker "NEJ NEJ NEJ" och försöker springa ifrån det glada lammet. Då helt plötsligt uppenbarar sig en katt. Otto blir överlycklig, "Heeeej"   Katten är för i princip samma storlek som lammet. Men men. Man kan inte älska alla. Men Otto älskar i alla fall alla katter. 
Madde har dessutom kanske den keligaste katten jag möt. Underbar! 

Sen var det ganska dött ett tag. 
Var på tjej kväll med Jossan och Emma. Mycket trevligt. 

Jag, Otto och mamma bestämmde oss för att åka lite spontant till Umeå. En mycket stressig resa.
Men behaglig. Ännu ent behaglig vart den när jag träffade Martina med familj. Givetvis försökte jag sno Albin denna gång med. Men misslyckades...igen. 

Nyss hemkommen och kommer förmodligen sova lite gott som Otto inatt. Borta bra men hemma bäst. 
Saknar bror och Majken redan. Och givetvis Jeanette och pappa. Ibland är avstånd inte kul. 

Otto med katt och lamm

Får kelar med katt och en glimt av Bettans hand


Mjuk och underbar! Bo hos mig lamm! Och så några små Otto fingrar. 


Suddig bild. Men Majken försöker...ja jag vet inte..hålla i Otto?!


Bror och Otto när vi åt hotell frukost första dagen där. 


Otto på Rådhustorget. Vi var där lite väl tidigt pga frukosten. 


Jag liksom Otto suktar efter rullpizza 

Majken och Otto lagar mat till oss 



Otto ledsnar på att fika på Mekka 



Kommentarer
Postat av: Suss

Tack för några sköna dagar med er, både vi som åkte och dem vi åkte till. TRÖTT är ordet!

2014-04-17 @ 18:52:21
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0