18/4

Jag har inte gått upp ännu. Kl är alltså 09.36 och har ligger jag. Ljuvligt var ordet. 

Idag kl.13 ska vi kolla in vårt nya hem. Ska bli väldigt kul. Dock lite orolig över att säljaren ska bli lite svår. Tydligen hade hon visat en bestämd sida. Föresten skrev jag det sist? Jaja nu skrev jag det igen i så fall. Jag hoppas allt går smidigt i alla fall :) 

Efter det ska jag ringa Therese. Det är tydligen nått med hennes man. Han ligger på sjukhus och vet inte när han får komma hem. Stackars Therese och Zakk är helt själva. Och hon är inte direkt nån ensamvarg. 

Jag är hungrig nu. Hmm undrar vad vi har? Kanske scones? 
 
Imorgon är det jobb. Usch. Men pengar pengar. Och så jobbar Bettan med! Dagen kommer kännas så mycket enklare då. Jätte skönt. Lyxen att jobba två dagar varannan vecka är obeskrivlig. 
Men mycket vill ha mer, så jag funderar på att fråga Hanna om jag kan få byta tid i alla fall. 

Nej nu får det vara nog. 

Otto myser med Yama på mina fantastisk snygga mjukisar............! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0