22/4

Det är så himla fint väder!

Jag var igång tidigt imorse. Har slarvat med rutinerna och det gör mig lite vimsig märker jag. Mår mycket bättre när jag kör mitt vanliga race. Så idag var jag iväg och simma igen. 

Efter det en promenad och så passade jag på att baka bröd i min assistent jag fick i julklapp. Snacka om skillnad. Måste verkligen börja baka bröd oftare. Så enkelt. 
Men det blir enklare när vi flyttat. Då tillkommer ju diskmaskinen! 

Mamma ringde imorse och informera att hon hittat nycken till brors lägenhet som  jag trodde jag slarvat bort. Så himla skönt. Där hade 2500spänn rykt annars. 
Och mitt rykte om att aldrig tappat en nyckel under mina 29 år. Så det känns ju skönt att ha upprätthållit det. 
Idag är alltid en bra dag kan man säga😃

Otto sover en liten stund nu så jag passar på att njuta av att inte göra nått. Ja, mer än blogga tydligen.

Vi åt till och med lunchen ute idag jag och Otto. Jätte skönt. Kanske även middagen blir ute. 

Otto har blivit en riktig pratkvarn. Idag babbla han för fullt medans han klättra upp på köksbordet(!). Nej det får man inte. Men det här med NEJ har inte riktigt fäst sig hos Otto. Eller aj aj eller vad man nu får för sig att använda för uttryck. 

Nu har jag inget att skriva. Så bilder. 

Mellis i helgen 


Bordet...........😑


Lunch. Nej han åt inte helt själv. Då hade han varit undernärd idag.... 


Otto försöker apa efter sin morbror köttomanen(utan att veta det) 


Tack för idag 
🌞



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0