24/4

Idag har jag och Otto varit med Bettan. Det var väldigt trevligt. Vi åt och promenixade, pratade och åt mer. Sen följde vi med Bettan till Ica och så åkte vi hem. En bra dag helt enkelt. 

Igår var vi med Therese och Zakk. Vi gick barnvagnamarschen. Det var väldigt lite folk. Kanske dåligt med pr. Men det kändes bra att gå där. 
Otto sov hela tiden. 

Imorgon ska vi ev fika med Bettan på hennes rast. Handla en del. Och njuta av solen. En vanlig dag helt enkelt.

Otto då. Ja han har skrapsår på knän och händer. För han gillar att gå själv. Och trilla en hel del. Men man måste ju lära sig. Jag vrålar åt Martin dagligen att "det är minsann ingen som kommer curla(?) honom på förskolan!!!" Men gråter han tar vi såklart upp och tröstar. Men oftast är det mer bara ett besvärat gnäll för att det tar tid för han att komma upp. 

Hundar och katter älskar solen och livet leker. Ja tänk att ibland kan allt bara kännas bra! :) 

Plaska i vattenskål 



Tålmodig hund
Babusjka 


Promenad 


...jaja bada där då 


Givetvis har dom grusat vägen med stora stenbumlingar första kilometern av min promenad....kunde dom inte väntat tills vi flyttat! Men bra muskler får man! :) 



Kommentarer
Postat av: Suss

NÄÄÄ, nu längtar jag ihjäl mig efter er. Vi har slitit som slavar hela helgen och jag har inte ens fått iväg ett sms, vare sig till dig eller Therese. Imorgon? Vad gör ni? Fast det blir väl för sent ändå för er att komma hit? KRAM!

2014-04-27 @ 22:14:47
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0