29/4

Det fina vädret höll i sig tilla idag. 

Så vi tar det från helgen eller nått sånt. 
I lördags vad jag på möhippa. Jag som är en fattig/sparandes mamma var bara med på kvällen. På dagen hade dom spelat paintball. Jag kom lagom till middagen 😉. Mycket bra tajming. 
Det var i alla fall väldigt roligt. Vi skrattade länge och väl! 

Söndagen spenderades i Åsbro hos svärisarna. Martin var tvungen att byta däck på deras bil som vi har tills vi flyttar. Otto hjälpte såklart pappa 



Han har fått en ny kebba som han "gillar", han låter den i alla fall sitta kvar, till skillnad från solhatten som bara slängs av hela tiden. 

Annars har vi mest spenderat tid på altanen. Otto fick ut sin badbalja med vatten. Det var poppis. 



Puka tycker med det var bra. Hon brukar ha en balja varje år, så förmodligen trodde hon det var hennes. Men hon delar gärna 😊


Här tjuvar Otto vindruvor. Fick dock ingen bild när han hade lyckats trycka ner handen. Här äter han den redan. 


Igår var Bettan här med sin stora mage. Den tyckte Otto var lite intressant (fast han tycker allas magar är intressanta) 


Och så tar vi lite utfyllnadsbilder 😉



Jag kommer verkligen sakna somrarna här ute. Även om jag är säker på att dom kommer bli minns lika bra på nästa ställe. 



Hoppas värmen snart kommer igen 😊


Kommentarer
Postat av: Suss

Älskar er så MYCKET!!! Underbara bilder!!!!

2014-04-29 @ 20:41:14
URL: http://leontina.blogg.se
Postat av: Martina

Så fin keps! Jag blir genast köpsugen, varifrån? Saknar er!!

2014-05-04 @ 14:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0