8/4

Nu har det gått ett tag igen. Jag vet liksom inte vad jag ska skriva om när det inte händer så mycket. 

Otto är lite förkyld och det bromsar ju en del. Det verkar vara på bättringsvägen. Men det känns som om det kommer nya virus hela tiden. Jaja det är ju förberedande för dags. 

I helgen jobbade jag igen. Lika tråkigt som vanligt så det är ju inte kul att skriva om. Jag skulle börja jobba i augusti men nu ska jag börja i slutet på september 😊. 

Annars har vi ganska lata dagar.

 I helgen kommer Mira och Robert till stan. Vi ska köpa smörgåstårta och åka till Martin och Roberts mormor. Ska bli kul att träffa dom 😃, smörgåstårta är ju helt klart en bonus med 😉






Kommentarer
Postat av: Martina

Alltså som jag älskar den där ungens kläder. Tror kanske vi ska göra ett byte om vi ses i Umeå :). Vi fick tre kläder igår av Albins farmor, två blå byxor och en blå body.

2014-04-10 @ 13:49:54
Postat av: Suss

Vad är det för vatten ni är vid - fin trappa! KRAM

2014-04-11 @ 22:20:29
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0