13/3

Ja nån superbloggare blir jag kanske inte. Lästa att innan mitt inlägg sist så hade jag skrivit 27/10 att "imorgon händer det grejer". Jaha?! Vad var det för grejer kan man ju fråga sig(mig) för  minns gör jag inte?! Jag hatar när folk skriver så normalt. Såndär halva meningar. Typ Facebook uppdateringar som lyder nått i stil med "vad jag hatar när deg blir såhär" sen inget mer?! What?! Alltså lägg ner för fan. Så jag vet om ursäkt för det idiotiska inlägget. 

Idag var jag och Otto med Bettan. Vi var på Marieberg. Och så åt vi lunch på ikea. Sen får vi hem och kl 17 skulle jag och Martin till banken. Så Otto fick vaktas av Bettan och Majk. Så himla kul att vi har lär känna dom. Dom är guld värda! 

Imorgon börjar min lyx helg. Camilla gudmor kommer. Så vi ska ha en heldag! På lördag kommer Martina med familj (förövrigt har jag inte fått nån adress av dig martina!)  ska bli sjukt jävla kul. Vi ska äta på goda rum och njuta av, ja att ses. 

Nu ligger babusjka och drömmer. Hon typ piper. Gulligt men störande. 
Jaha. Nä. 

God natt 


(Mössan kosta 129pix om nån får dör sig att kommentera. Nämn gärna hur sjukt snygg den är så jag kan släppa min ångest över det.)

Kommentarer
Postat av: Suss

Kära barn, jag bryr mig inte ett dugg om att mössan kostade 129, men att du skriver "SJUKT SNYGG" gör mig magsjuk! Jag spyr så ordpolis jag är, men jag älskar dig ändå, sjukt mycket.......KRAM!

2014-03-16 @ 18:38:46
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0