17/3

Jaha det var den helgen. Och vilken ljuvlig helg sen! Förutom den lilla insedenten här på bloggen så har allt varit ljuvligt. 

I fredags var jag och Otto med gudmor Camilla. Först var vi på Hagabadet och plaskade runt. Jag hade köpt nya badbrallor till Otto men tagit för storlek. Och inte fick man lämna tillbaka dom inte. Helvete! Jaja dom fick Bettans halvbakade unge. 

Otto vart som väntat irriterad och arg över att vi skulle bada. Men efter ett tag så släppte det otroligt nog. 
När jag sa att vi skulle bubbla i poolen så tänkte både jag och Camilla att "det här bådar inte gott". Men ack så fel vi hade. Det var det roligaste av allt. Himla kul. Därefter åt vi på rosalis. Allt bjöd Camillas super snälla mamma AM på! ❤️
Sen vart det en sväng hem hit där vi gick med hundarna. Jag kom på att jag var  tvungen att handla eftersom Martina, Albin och Krister skulle komma på lördagen. Så det gjorde vi. Efter det skjutsa vi hem Camillis. 
Toppen dag. Bortsätt från själva att Camilla bor i Stockholm fortfarande. 

Lördag mötte vi upp Martina med familj på Goda rum i Kumla där vi avnjöt en gooood lunch. Efterrätt på det. Vi for hit och lekte med våra barn. Jag funderade även på hur jag skulle lyckas få dom att lämna kvar Albin, något som jag förövrigt misslyckades med😔. 
Otto somna kl 19 och vi åt lite plock. 
Albin somna typ 20.30. Vi åt mer. 
Sen var vi utmattande och vi somna typ 22 haha. 

Dag två, vaknade Otto först och tvingade upp sin mor...mig alltså. 
Efter ett tag vakna alla andra och vi dukade upp en rejäl frukost. Himla mysigt. 
Tog en liten paus i soffan och Otto attackbajsade ner sina brallor....
Därefter blev det en promenad. Jag lyckades lura i alla (inklusive mig själv) att det vore mysigt att gå till kanalen och dricka en Cola i solen. Så det gjorde vi. När vi kom till kanalen var det inte riktigt så idylliskt. Vi stod i den kalla blåsten och huttrade medans vi plågat drack våran ännu kallare Cola... Så vi gick hem. En köttbulle lunch på ikea sen var det dags att ta farväl. Himla trisst med avstånd. 
Men snart ses vi igen. Det måste vi. 












Fler bilder kommer ev för Martina lova att maila mig. 

Man kan sammanfatta helgen som SJUKT kul och mysig. 
Älskar dig mamma ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0