18/3

Jaha här sitter jag och längtar till kl.21 då Jättebästisar har premiär på 4an. Jag och min lilla syster Camilla lider av en (milt sagt) besatthet av Johan Glans. Men han är ju en av dom roligaste personers i världen. Jo, det är han! 

Idag var jag och Otto hemma. Vi skulle ha gått en lååång promenad med PudelIda, men allt drog ut på tiden så det sket vi i. 
Jag, Otto, Puka och Babusjka gick bort till grannen och tittade på hönsen. Nått som tydligen var väldigt häpnadsväckande. Vi har börjat träna Otto på att gå ute mer. I skor. Det börjar gå riktigt bra. Dock är skorna snart försmå. Han har några par skor till, men ingen i stl 22. Eller jo, ett par Vans som han fick av Majken med familj. Men dom är lite väl somriga. Får köpa ett nya. 

Annars har vi inte gjort så mycket idag. 







Nu ser vi fram emot att kossorna släpps ut. Otto gillar kor på bild. Får väl se vad han tycker om en live ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0