23/3

Snart ska jag åka till jobbet. Behöver väl knappast skriva hur gärna jag skulle vilja slippa det. Men så är det bara idag sen är jag ju ledig i två veckor igen. Så det är ju egentligen inget att gnälla över. 
Igår jobbade jag över i 2 timmar. Ångrar det lite för jag var så trött. Men det känns skönt att det är gjort. Och extra pengar är bra. 2timmat blir 4 på helgen så det är ju värt. 
Idag ska jag sitta på driven. Gillar inte det för det blir så ensamt. Men jag får försöka roa mig. 

Jaha annars är livet som vanligt. Jag har börjat springa. Ska göra det idag efter jobbet. Rätt skönt och jag orkar mycket längre än jag trodde. 
Sen är det dags att skärpa till mig med simningen. Så nu blir det springa minst två dagar och simma tre dagar. Måndag, onsdag och fredag tänker jag. Får se om jag lyckas 😊
Måste börja med hårinpackning. Men känns rätt meningslöst när jag inte klippt mig sen i december 2012. Det är ett tag sen. Eller pudel Ida har klippt mig men det är ju inte genomklippt och det var med ett tag sen. Jaja. Det duger tills vidare. Nej nu måste jag borsta tänderna. 


En Otto bild såklart. Här läser han för Yama



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0