26/3

Jaha, idag har Indra fått sina tänder fixade. Allt gick bra, men oj vad jobbigt det är för henne nu. Och det gör det jobbigt för mig. Imorgon ska jag hämta ut mer smärtstillande åt henne. 

Otto fick ett par nya skor idag med. Ett par snygga lila adidas skor. Bild kommer vid ett annat tillfälle. 
Imorgon ska jag träffa Bettan. Men bara om Indra är bättre. Men det tror jag. 

Ja en annan bra sak. Jag har hittills lyckats klara mitt löfte till mig själv. Springa varannan dag och simma varannan. Ijuförsig har det knappt gått en vecka. Men ändå. Har bättrat min springtid varje gång. Sist tog det bara 30,42 min. Känns bra. 

Jag har ju sagt att jag inte får köpa några nya kläder förens jag nått ett visst viktmål. Idag blev jag dock tvungen att köpa strumpor. För att (3) par jag hade var det hål i. Men nu blir det inge mer igen. 

Dagas att sova. 


Ottos nya, INTE OK (Men jag tog mig ändå tid att ta en bild.....)






Kommentarer
Postat av: Suss

Hoppas det finns en klätterställning på er nästa lekplats, så han får ut sin energi på ett säkrare ställe!

2014-03-30 @ 19:37:29
URL: http://leontina.blogg.se
Postat av: Suss

Hoppas det finns en klätterställning på er nästa lekplats, så han får ut sin energi på ett säkrare ställe!

2014-03-30 @ 19:37:45
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0