9/3

Jaha. Martina har utpressat mig så jag känner ett litet tvång att försöka ta upp det här med blogg igen. 

Mycket har naturligtvis hunnit hända. Otto är 1 år. Jag jobbar helger. Vi har köpet hus och förmodligen mycket mycket mer. Men jag kan ju älta allt i ett och samma inlägg. 

Den här helgen har jag i alla fall jobbat. Och fredagen jobbade jag med. Allt för lite extra pengar nu när vi ska flytta i juli. 
Så Otto har varit med sin farmor och farfar. Det verkar ha funkat bra så det är ju skönt. 
Jobbet går bra. Fast varför skulle det inte det? Jag sitter ju i kassan. Svårt att misslyckas där. 

Nu lite bilder. 


Otto utanför mormor 

Otto leker med lego i legot 


Otto och pappa Martin ser på Alfons Åberg, en visa likhet tycker jag 


Otto pratar med Yama 


Ja det för räcka för idag. 
Martina, jag förväntar mig ett sms med en adress ;) 

Adjö 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0