16/5

Äntligen sol och värme. 

Vi har varit hemma idag och njutit. Försökte rensa lite. Men det kan man väl säga att jag verkligen misslyckades med. Hittade typ 2 grejer som ska slängas. Var av en sak var en tom tändvätske flaska. Jaja. 

Jag har även hunnit med att fixa utemöblerna medans Otto sov. Skönt. Eftersom det ska vara sol i helgen kändes det lite viktigt. Blev sådär men det duger. 



Otto bada lite så det vart en del klädbyten. 

Här matar han mig med vindruvor. Mycket praktiskt. 





Tog inte så mycket bilder idag inser jag. 

Kommentarer
Postat av: Suss

LÄNGTAAR efter er, ska försöka hinna komma förbi och bara "tussa" lite på er. PUSS

2014-05-18 @ 20:31:38
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0