1/11

Ja nu är det segt här på bloggen igen. 

Men! Äntligen ny månad. Den här månaden tänker jag klämma fram mitt andra barn! Jag hoppas på att hon behagar komma lite tidigare än väntat. Dock kanske bara nån vecka tidigare eller så. Huvudsaken hon ät "färdig". 

Martin är nu hemma med oss. Han har semester typ hela november och sen är han pappa ledig på Otto. 
Oerhört skönt. Jag känner mig mer och mer som en klump. Och orkar lika mycket som en klump ( vilket jag förmodar är inget) 
Imorgon ska vi börja boa lite. Ta in spjälsängen osv. 

Just ja! Idag köpte vi regnställ till Otto. Var på nått ställe som heter Mega. Billigare märkeskläder för barn typ. Men rika blev vi inte på det besöket. Men nu har han ett fodrat regnställ. Köper overall längre fram. 

Han fick oxå den här fina fleecedressen

Äh det var det jag hade att bjuda på. Adjö. 
PS. Jag har inte läst igenom texten fast jag skrev att jag skulle. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0