15/10

Här sitter jag och Otto framför tvn. Vi ser på Madicken. Han är väldigt förtjust i Astrid Lindgren till min glädje. Även om jag kan medge att tvn är påväg att bli även hans bästa vän. Det var inte helt planerat. Men orken rinner av mig. Om 2 och en halv vecka är Martin ledig i ca 2-3 månader. Något vi ser fram emot kan man lugnt säga. 

Den här helgen ska i alla fall bli vansinnigt trevlig. Vi åker till Albin, Martina och Krister i stora staden. Där ska vi även gå på aquaria! Något som jag och Martin pratat om sen långt innan Otto ens var född. 
Det kommer förmodligen bli en oförglömlig resa. Ja jag sätter ribban högt redan nu. Det är ett av få par som jag och Martin umgås med och vi båda(!) trivs bra med dom. Dom är lugna och Det bjuds alltid på en hel del skratt. 
Dom flytta veckan innan oss in till ett nybyggt hus i Nacka/älta. Ska bli kul att se hur det ser ut med 😃

Ska nog kapa barret på Otto innan vi åker om jag hinner. Det växer som ogräs. Vi får väl se som sagt. 

Nä nu får det räcka. 
Bilddags. 

Pannkaks rester till lunch 



Ja det var den bilden de haha



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0