16/10

Idag kom liggdelen till dubbelvagnen. 
Jag har fått köpa en easywalker som bror hade på sin butik men som blev över när dom stängde. Så den blev billig   Vi fick den till och med av min mamma. Hon är nästan för snäll. Jag undrar om man skulle lägga ihop allt Otto har fått av henne vad den summan skulle lands på. Det är nog mer än fyrasiffrigt. 

Hur som så blev det inte riktigt som jag tänkt mig med vagnen. Hela vagnen är svart i klädseln. Så jag ville ha en svart liggdel. Tog en all black edition. Den fanns i lager enligt hemsidan med. Så jag klickade hem den. Betalde och väntade. Det skulle ta 2-5 dagar. Efter 5 dagar fick jag ett mail att den visst inte fanns i lager och det blivit galet. Men jag kunde få ändra till en som herr platinum black som dom kunde skicka direkt. Jag tänkte att den får det bli för jag vill inte vänta. Den lät väl vara glansig svart typ. Men ja jag var osäker. Man ser ju inte riktigt på bilden. 
Idag kom den som sagt. Och den är INTE svart över huvudtaget. Den är grå. 
En del av mig får krupp på det. Men jag känner att jag får leva med det här nu. Det är ju inte hela världen......eller?! 















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0