18/10

Kl är nu 05.55. Jag har varit vaken i ca en timme. Kan inte somna om. Så tröttsamt. Hoppas på att sova nån timme till men snart vaknar nog Otto. 
Och jag är klarvaken. Idag är ju dagen då vi ska till Stockholm och hälsa på Martin, Krister och Albin. Ska Bli så himla roligt! 
Får sova i bilen helt enkelt. 

Igår Var Martins sida hör och firade mig och hans mamma och hand mormor. Dom hade köpt tapas med sig. Jag kunde äta potatissallad och några grönsaker. Det var tortyr att ha ostarna och dom goda skinkorna runt sig 😁. Men men. Snart är det över och jag kan äta vad jag vill igen. Det var i övrigt en trevlig kväll. 

Jag och Otto hade städar hela dagen och städat bilen inför idag. Så kroppen värkte ordentligt.  
Här tag Otto och Babusjka en paus i städandet.  


Nä nu får jag försöka igen. 
Annars kan jag lika gärna gå upp. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0