22/11

Vår resa till stora staden och våra lära vänner var alldeles underbar. Men såklart to den slut för fort. 
Vi mötesnotis aquaria och det var super kul. Otto tyckte det var väldigt spännande och himla kul att se honom. Han var duktig hela resan tycker jag. Var oerhört stolt när vi var påväg hem. Vi hade en jobbig natt. Men det var mer för att vi alla tre inte rymdes i sängen pga min mage. Men det gjorde inget såhär i efterhand. 
Jag önskar vi kunde ses oftare. Otto lekte fint med Albin. Även om det vart små tjafs ibland över leksakerna. Men dom grabbarna blir säkert bra vänner på lite äldre dagar. Längtar redan tills vi ses igen. 

Imorgon ska jag och Otto på Mvc för koll av mig. Känner mig lite nervös för jag har märkt att jag böjat svullna upp nu igen. Jag hoppas verkligen blodtrycket håller sig i styr. Sockret är jag som vanligt med orolig för. Inte för att det varit högt nån gång. Men efter den där gången då jag åt filen så har jag alltid varit lite nojig. 
Ska i alla fall bli skönt att kolla så allt står rätt till. Lilla fröken sprakar på mig i skrivande stund. Vilket hon faktist alltid gör känns det som. Ska bli kul att se henne. 

Edvin ovh Bettan var här idag en sväng och då passade Edvin på att testsida i vagnen. Den blir så bra så bra kände jag då. Han är tre månader nu och hade gott om plats. Skönt det med. 

Om en och en halv vecka har Martin jobbat klart. Åh vad jag löngtar. Givetvis står tiden still just nu bara för det. Men imorgon är det i alla fall torsdag 😊
Får se om jag och Otto orkar åka till kyrkråttan efter Mvc. 

God natt. 

Bilder 

Martina lyckades fånga Otto 

Jag lyckades fånga Albin 

Otto kollar när dom matar fiskar 


Otto och Albin leker 


Otto visar Albin barn-tv 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0