6/2

Nu är kl.03.20. Otto visar inget tecken på att det kanske vore läge att försöka somna om. Vi hat varit uppe sen kl. 01.30 ungefär. 

Igår fick han vara hemma från förskolan. Han var så förkyld och på eftermiddagen kom febern. Nu är han helt täppt och alldeles röd om kinderna. Stressen är att Evy kommer att få det här. Men vad kan vi göra?! Inte är det då roligt. 
Jag har ont i halsen men hoppas på nått  typ mirakel. Att det ska stanna av där. Jeanette kommer på tisdag. Känns inte bra att vara sjuk då. Så jag hoppas vi alla hinner bli bättre. 

Annars är livet helt ok. Jag har börjat simma igen. Nått jag saknat mycket. Tanken är att jag ska simma nu snart.en vi får se. 
Men himla skönt att komma igång. 
Promenader ger inte tillräckligt.

Nä nu faller mina ögon nästan ihop. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0