6/1

Jag ligger i sängen och kan inte somna om. Känns dock onödigt att gå upp såhär tidigt. Ingen annan är vaken. 

Evy åt vid 5 tiden och gjorde andra behov så jag vart tvungen att gå upp och byta blöja. Då piggande jag till. Så nu ligger jag här. 

Undrar vad vi ska göra idag. Känns som om vi måste göra nått. Imorgon börja Otto dagis. Ska bli kul. Men det känns konstigt. Han har varit hemma med mig i snart 2år. Han ska bara gå 15h. Så 3dagar i veckan är ju mer som en avlastning. Och han kommer tycka det är kul hoppas jag. 

Men just därför känns det i alla fall som om vi måste göra nått idag. 

Evy verkar vara på bättringsvägen. Himla skönt. Fast vi är väl alla sjuka lagom till helgen med alla förkylningar och dagissjukdommar. Hoppas Evy får vara frisk i alla fall. 
Hon har gjort sina sjukdomar för ett tag tycker jag. 

Nä jag tror jag ska försöka sova.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0