Alltså...

Jag skrev ju sist att det var skönt att fått det gjort. Den här operationen. Jag har ångrar mig. Eller alltså visst är det bra att inte ha "främmande föremål i kroppen" som läkaren sa. Men det är varmaste dagarna nu. Jag kan inte bada. Jag får knappt duscha. Infektionerna bara ligger och gror känns det som. Ja läget är kanske klart om man säger så. 

Dom här dagarna ska Martin jobba över. Idag blev det bara till kl.19 tack gode Gud. 
Imorgon blir det väl längre säker. 
Mamma har hjälpt mig dom här dagarna. Har varit himla kul faktist. Även om det är jobbigt att ha ont. Men imorgon ska jag stå på egna ben. Hur nu det ska gå?!  Jaja en sak i taget. Hoppas lite på att vi kan åka till Madde, flisan och Bob. 

Nå väl. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0